متن آهنگ های سیاوش قمیشی

متن آهنگ های سیاوش قمیشی

ترانه های سیاوش قمیشی
متن آهنگ های سیاوش قمیشی

متن آهنگ های سیاوش قمیشی

ترانه های سیاوش قمیشی

دانلود آهنگ بره و گرگ سیاوش قمیشی

متن ترانه بره و گرگ سیاوش قمیشی
آلبوم عروسک شب

تو رو میبینم هرروز تورو مثل گذشته
همون دیروزیه من که امشب دست خوبش میون دست من نیست
هنوز باور ندارم به پایان ما رسیدیم اتاقم بی تو خالیست
اسم من رو لبت هنوز ننشسته مُرد
کوتاه بود عمر عشق مثل برف زمستون
اومد و رفت آب شد و مُرد
دل من رو بگو که با تو ساده بود
اومد گرگ دلت بره ی عشق من رو با غم عشق گول زد و بُرد
هنوز رخت عروسیم به انتظار پوچش نشسته توی گنجه
نمیدونه همیشه تن بی روحِ سردم تو رخت غصه گیجه...
اسم من رو لبت هنوز ننشسته مُرد
کوتاه بود عمر عشق مثل برف زمستون
اومد و رفت آب شد و مُرد
هنوز رخت عروسیم به انتظار پوچش نشسته توی گنجه
نمیدونه همیشه تنِ بی روح و سردم تو رخت غصه گیجه...

دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد