متن آهنگ های سیاوش قمیشی

متن آهنگ های سیاوش قمیشی

ترانه های سیاوش قمیشی
متن آهنگ های سیاوش قمیشی

متن آهنگ های سیاوش قمیشی

ترانه های سیاوش قمیشی

آهنگ صداقت سیاوش قمیشی آلبوم عروسک شب

آهنگ صداقت  آلبوم عروسک شب

این منم که با تو خوبم

برای چشات می میرم

توی عصرِ سرکشی ها

مهربون و سر به زیرم

این منم که غصه هامو با تو در میون میذارم

برات از دلتنگی میگم با صداقتی که دارم

این تویی که عاشقانه به کنار من میشینی

واسه من دیوونه میشی اگه دوریمو ببینی

پس چه خوبه که غرورِتو ببوسی دور بریزی

با وفا باشی و مومن، از رفاقت نگریزی

این منم که خواسته هاتو میخوام رو چشام بذارم

سنگِ خارا اگه خواستی میرم از جا درمیارم

این منم که بی تو هستیم یه کویرِ شوره زاره

ولی با تو اگه خواستی میشه بارون و می باره

این تویی که با غرورت دل میدی به سازشِ من

دونه دونه تارِ موهات پُره از نوازشِ من

پس چه خوبه که غرورِتو ببوسی دور بریزی

با وفا باشی و مومن، از رفاقت نگریزی

پس چه خوبه که غرورِتو ببوسی دور بریزی

با وفا باشی و مومن، از رفاقت نگریزی

پس چه خوبه که غرورِتو ببوسی دور بریزی

با وفا باشی و مومن، از رفاقت نگریزی...


دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد