متن آهنگ های سیاوش قمیشی

متن آهنگ های سیاوش قمیشی

ترانه های سیاوش قمیشی
متن آهنگ های سیاوش قمیشی

متن آهنگ های سیاوش قمیشی

ترانه های سیاوش قمیشی

آهنگ فرنگیس آلبوم عروسک شب

آهنگ فرنگیس آلبوم عروسک شب


توضیح در مورد آلبوم عروسک شب از زبان سیاوش در مصاحبه با شبکه وی او ای:

« اینها ( آلبوم عروسک شب ) در آلبوم های من نیستند . من در تهران ، همون 30 الی دو سال پیش در تهران قبل انقلاب ، کار می کردم و تو خونه ضبط می کردم کارهامو با پیانو یا گیتار ، و اونا رو ، مثل استدیو نبود کیفیتش اما خوب ، خوب بود بد نبود و ضبط می کردم و داشتم حدود 14 الی 15 تا بودند ، وقتی که آمدم بیرون از تهران ، این موند تو خونه ای که من زندگی می کردم و به هر صورت دست به دست شد و کپی شد و هر چی که هست از اینا ، تو دست مردم است اینها کپی های است که مردم به همدیگر داده اند چون نواری به این صورت وجود نداشته ، اونها کم یابند نیستند و خیلی ها دارند و من می شنوم که خیلی ها دارند و یه سایت هم است که می دونم که این رو ، روش داره این نواره رو که 14 الی 15 تا آهنگ قدیمه ولی نمی دونستم که نیابه یا کمیابه »

این آهنگ ها از آلبوم غیر رسمی عروسک شب است که  به وسیله ضبط صوت خانگی و به عنوان تمرین ضبط شده است که شامل آهنگهایی است که سیاوش قمیشی  برای دیگر خوانندگان و یا برای خود آهنگ سازی کرده است. هر دو را دانلود کنید.


دانلود آهنگ فرنگیس آلبوم عروسک شب 1

دانلود آهنگ فرنگیس آلبوم عروسک شب 2

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد