متن آهنگ های سیاوش قمیشی

متن آهنگ های سیاوش قمیشی

ترانه های سیاوش قمیشی
متن آهنگ های سیاوش قمیشی

متن آهنگ های سیاوش قمیشی

ترانه های سیاوش قمیشی

آهنگ عسل بانو سیاوش قمیشی

آهنگ عسل بانو سیاوش قمیشی

شاعر : یغما گلرویی
آهنگ ساز : سیاوش قمیشی
تنظیم : اروین خاچیکیان
آلبوم بی سرزمین تر از باد


عسل بانو هنوزم پیش مایی
اگرچه دست تو تو دست من نیست
هنوزم با توام تا آخرین شعر
نگو وقتی واسه عاشق شدن نیست
حالا هرجا که هستی باورم کن
بدون با یاد تو تنهاترینم
هنوزم زیر رگبار ترانه
کنار خاطرات تو میشینم

عسل بانو عسل گیسو عسل چشم
منو یاد خودم بنداز دوباره
بذار از ابر سنگین نگاهم
بازم بارون دلتنگی بباره

تو رفتی بی من اما من دوباره
دارم از تو برای تو میخونم
سکوت لحظه های تلخو بشکن
نذار اینجا تکو تنها بمونم

عسل بانو هنوزم پیش مایی
اگرچه دست تو تو دست من نیست
هنوزم با توام تا آخرین شعر
نگو وقتی واسه عاشق شدن نیست
حالا هرجا که هستی باورم کن
بدون با یاد تو تنهاترینم
هنوزم زیر رگبار ترانه
کنار خاطرات تو میشینم

عسل بانو عسل گیسو عسل چشم
منو یاد خودم بنداز دوباره
بذار از ابر سنگین نگاهم
بازم بارون دلتنگی بباره

حالا هرجا که هستی باورم کن
بدون با یاد تو تنهاترینم
هنوزم زیر رگبار ترانه
کنار خاطرات تو میشینم

تو رفتی بی من اما من دوباره
دارم از تو برای تو میخونم
سکوت لحظه های تلخو بشکن
نذار اینجا تکو تنها بمونم
نذار اینجا تکو تنها بمونم


دانلود آهنگ عسل بانو سیاوش قمیشی

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد مقصودی 6 مهر 1396 ساعت 02:08

خیلی ممنونم
سپاسگزارم از شما
خداوند اقای سیاوش قمیشی رو حفظ کنه و سلامت بدارد

عسل بانو 1 تیر 1396 ساعت 19:36

سلام
واقعا ممنون بابت این آهنگ زیبا....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد