متن آهنگ های سیاوش قمیشی

متن آهنگ های سیاوش قمیشی

ترانه های سیاوش قمیشی
متن آهنگ های سیاوش قمیشی

متن آهنگ های سیاوش قمیشی

ترانه های سیاوش قمیشی

آهنگ بیا برگرد سیاوش قمیشی

آهنگ بیا برگرد سیاوش قمیشی


شاعر : ناهید میربهاء
آهنگ ساز : سیاوش قمیشی
تنظیم : استیو مک کرام


مگذار که یاد ما را طعم تلخ این حقیقت ببرد
این حقیقت است که از دل برود هر آنکه از دیده رود
این حقیقت است که از دل برود هر آنکه از دیده رود

بیا برگرد تا خونه از عادتت سیر نشده
تا نگام با یک نگاه تازه درگیر نشده
بیا تا اومدنت دیر نشده دلها دلگیر نشده
تا هنوز فاصله‌مون جوونه و پیر نشده
آخه شبها جای خواب تو چشام دریای آبه
ساعت دیواری از وقتی که رفتی توی خوابه
هنوزم عکس من و تو روی دیوار توی قابه
نامه‌ای که گفته بودی من نخوندم هنوزم لای کتابه

بیا برگرد تا خونه از عادتت سیر نشده
تا نگام با یک نگاه تازه درگیر نشده
بیا تا اومدنت دیر نشده دلها دلگیر نشده
تا هنوز فاصله‌مون جوونه و پیر نشده
آخه شبها جای خواب تو چشام دریای آبه
ساعت دیواری از وقتی که رفتی توی خوابه
هنوزم عکس من و تو روی دیوار توی قابه
نامه‌ای که گفته بودی من نخوندم هنوزم لای کتابه

بیا برگرد تا خونه از عادتت سیر نشده
تا نگام با یک نگاه تازه درگیر نشده
بیا برگرد تا خونه از عادتت سیر نشده
تا نگام با یک نگاه تازه درگیر نشده


دانلود آهنگ بیا برگرد سیاوش قمیشی

نظرات 5 + ارسال نظر
امیرحسین 5 خرداد 1401 ساعت 13:02

سلام
یه خاطره رو برای من زنده میکنه
که درست نمیدونم
چیه
ممنون از شما

Hasti 9 دی 1396 ساعت 00:35

عالی

sasa 2 شهریور 1394 ساعت 14:40

victor 26 اردیبهشت 1393 ساعت 14:21

این شعر سمبل خاطرات کودکیمه
از 4 سالگی حفظم و می خونم

سمانه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 00:07 http://www.samaneeee.blogfa.com

مرسی عالی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد