متن آهنگ های سیاوش قمیشی

متن آهنگ های سیاوش قمیشی

ترانه های سیاوش قمیشی
متن آهنگ های سیاوش قمیشی

متن آهنگ های سیاوش قمیشی

ترانه های سیاوش قمیشی

آهنگ بارون سیاوش قمیشی

آهنگ بارون سیاوش قمیشی


تنظیم : ( رامون عبدیشو )


تو بارون رسیدی با چشمای خیست
با دستای گرمِ ستاره نویست
تو بارون رسیدی، ترانه رها شُد
شبِ کهنه کوچید، جهان مالِ ما شُد
من از تو شکفتم، من از تو رسیدم
یه دنیای تازه، تو چشم تو دیدم

تو بارون که رفتی، شبم زیرُ رو شُد!
یه بغضِ شکسته رفیقِ گلو شد!
تو بارون که رفتی، دلِ باغ چه پژمرد!
تمامِ وجودم تو آیینه خط خورد!

هنوز وقتی بارون تو کوچه می باره
دلم غصه داره، دلم بی قراره
نه شب عاشقانه س، نه رؤیا قشنگه
دلم بی تو خونه، دلم بی تو تنگه
یه فانوسِ مُرده تو برقِ چشامه
بدونِ تو حسرت همیشه باهامه

تو بارون که رفتی، شبم زیرُ رو شُد!
یه بغضِ شکسته رفیقِ گلو شد!
تو بارون که رفتی، دلِ باغ چه پژمرد!
تمامِ وجودم تو آیینه خط خورد

نظرات 1 + ارسال نظر
محبوبه 16 مهر 1392 ساعت 15:45

ممنون خیلی کار خوبی کردین متن شعرارو گذاشتین

سپاس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد